Wednesday, October 5, 2011

Al-Kisah BIBIK

Assalamualaikum. Bermulanya Al-kisah aku bersama bibik selama 3 minggu di rumah makngah. lama takk? hahaha


aku dengan bibik ni macam kamcing aa *kamcing laa sangat. hahaha. aku paling suka dia masak sardin. tak tahu aa sedap gilaaa kottt and i called it SARDIN BIBIK. hahaha. bila dia tahu je aku nak balik rumah makngah, tuu diaaaa dah hidang atas meja. ade yang dia masak sedap ade yang tak. alaaaa biasa lah kan drpd aku yang tahu masak air je -.- kihkihkih.


jangan ingat bibik tak pandai speaking. haaaaaa. bibik sekarang dah moden kottt. dengar radio red.fm, semua lagu BI. perghhhh. bila orang tanya dia jawab YES NO. HOW ARE YOU. ayat biasa dia laaa tuhhh. bila kitorang ckp BI dia ikut. hahaha. petang tadi aku dengan emmy tgh makan tetiba dia bukak lagu hindustan then menari golek2 pinggang. fuyyyooo. rasa macam nak terkeluar balik nasik tau takkk. hahaha


aku paling tak tahan kalau dia kejut tido. perghhh rasa macam nak pecah gendang telinga. selagi tak bangun,mmg pecah laa nanti. hahaha. tapi dia baik laaa. eventhough kalau orang suro dia buat something dia cakap tak nak, malas lah ape lah tapi nanti dia buat jugakkk. bagus kan? tapi memang kerja dia punnn. hahaha. papepunn bibik, you are the best. hihihihi. terima kasih yaaa bikkk :D

No comments:

Post a Comment