Tuesday, September 20, 2011

RAYA 2011

let's me story about my raya.

okay this is my family. my mom pun dah jadi maktok dah. hihi
where's abah? abah is not with us during hari raya.
every year memang abah takkan raya dengan kitorang. 
sumpah sedih gila laaaa. semua orang raya family complete. kitorang je tak.

okay now aku nak cerita pasal pagi raya.
abang hadi panggil ika,abang,kakak,man kumpul kat depan rumah
sebab nyaaa nak call abah. kitorang tak nak call sebab sedihhh.
at last abg hadi call jugakk then semua orang tak nak cakap.
abg hadi paksa jugak kitorang cakap
bila abg cakap dengan abah,abg pun start nangis.
man pun sama. aku dengan kakak dah nangis gila2 dahh.
aku dgn kakak cakap dengan abah tersedu-sedu.
serious, this raya memang buat satu family aku sedih sebab 
ermmmm entah aa. okay ni je. hehe :P

CONTINUE


haaaaaa. nampak tak semua hitam? kitorang ingatkan pakai hitam macam suram je nanti.
tuptupp. wooooo ! lawa gilaaaa. hihi


THE BEST COUSINS EVER !


twins ! hehe. comel tak kami? :P


tudung sama. disukai ramaiiii. HAHAHA


last but not least, gamba lompat memang tak sah kalau takde. hihi

okay. ni je gamba yang boleh di upload. nak lagi?
pun bolehhhh tapi penuh lerrrr blog aku nanti. hahaha.
kalau nak tengok banyak2,bukak lah FB aku ehhh.
byeeeeeeeeeeeee :D

No comments:

Post a Comment