Friday, September 23, 2011

kenapa? adakah?

kenapa harus aku terima kembali kau dalam hidup aku?
kenapa aku melayani kau lebih daripada seorang kawan,sedangkan kita baru saja berbaik.
kenapa kau memberi harapan kepada ku untuk kembali kepada kau semula?
kenapa hidupku sangat ceria apabila disisi kau?
adakah ini petanda kita akan kembali seperti dulu?
adakah perasaan sayang masih ada dalam hati masing-masing?
adakah kita akan bahagia seperti dahulu,setahun yang lalu sebelum pergaduhan bermula?
adakah aku hanya dijadikan permainan seperti kau lakukan kepada budak perempuan itu?

terlalu banyak tanda tanya yang perlu dipersoalkan. aku menjadi serabut memikirkannya.
tetapi aku juga harus menjaga hati dan perasaan orang lain,bukannya memainkan perasaan orang lain.
Hati manusia hanya ada satu dan hanya seorang sahaja yang boleh memilikinya.
kepada siapakah hati ini akan dimiliki?
Hanya Allah sahaja yang mengetahui segala-galanya.


No comments:

Post a Comment